the owner's :)
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 7, 2011

Masih menjaja cerita ?

Dear Super Fake Person.

Aku masih lagi tak mengerti dengan kau. Oh aku ingat kan kau benar benar da muhasabah diri selepas perjumpaan terakhir kita.
Ternyata kau masih orang yang sama. Menjaja cerita murahan, berlaku jujur dengan orang tapi dalam masa yang sama masih memburuk kan orang lain.

Kau pernah rasa tak betapa sakitnya kena fitnah ? Kenapa perangai kau super shit and vavi ?
Aku da tak tertahan dengan perbuatan kau. Tidak serik ke kau dengan sume ni ?
Aku boley jadi sebaik baik orang dan boley jadi sejahat jahat orang.
Sekarang aku sudah jadi sejahat jahat manusia tetapi tidak sejahat kau. *senyum sinis 

Aku tidak pernah jumpa orang seperti kau.
Lebih teruk dari segala makhluk di dunia ni.
Sudah sudah lah dengan lakonan kau.
Kenapa perlu libat kan semua orang ?
Kau tidak tahu kau bermain dengan siapa.
Jangan bermain dengan api kelak kau akan terbakar.

Aku dan yang lain akan sentiasa berdoa supaya kau berubah.
Karma itu menyakitkan.
Lambat laun kau akan terima balasan juga.
Lambat laun akan terbukti juga kebenaran.
Seperti aku yang pernah termakan kata kata kau.

Terima kasih untuk segala kutukan kau.
Allah itu Maha Adil.
Karma itu wujud.
Semoga kau bahagia dengan melihat kehidupan orang lain hancur. :)


love : nadnazarudin.