the owner's :)
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 3, 2011

I thought you changed

Aku ingat kan kau sudah berubah tapi masih lagi mencanangkan cerita sana sini.
Im wondering menagapa kau masih mencanangkan cerita yang kian basi dan aku sangat bosan untuk membahaskannya.

Sudah lah, aku penat nak berbicara tentang hal ni.
Yes aku admit kite tak boley nak menghalang orang sekeliling dari bertanya apa terjadi antara kita.
Tapi cukuplah sekadar memberi jawapan yang ringkas tanpa bercerite panjang lebar.


Menipu lah if aku cakap aku tidak merindui kau. Aku tak teringat kenangan kita tapi maaf.
Hati aku ni tidak terbukak untuk menjalinkan lagi apa apa hubungan dengan kau.
Kau meratapi nasib dan hukuman kau kali ini dengan sedih dan ade orang bersimpati dengan kesedihan dan kesunyian kau.
Tapi ade kau fikir tatkala kau meletak kan 'hukuman' ke atas aku dan effect yang aku rase?
Pernah kau terfikir ke wahai manusia ?
Kau sesedap rase menikmati segala kelancangan mulut kau tanpa berfikir kesan nya pada diri aku.

Pernah kau terfikir kenapa kau terime hukuman ini apabila kau berlaku jujur dengan aku?
Pernah kau terfikir sejauh mana kejujuran kau pada aku ?
Aku tidak pernah mahu mengahakimi kau jika kau memang sebetul betul nya jujur dengan aku.
Aku juga ada hati dan perasaan

Yes, aku sayang kau. Kita ibarat adik beradik disini.
Dikurniakan kawan kawan yang baik. Tidak kah kau bersyukur ?

Sekarang kau da kehilangan semua yang kau sayang.
Puas kah kau hidup dengan cara begini ?

Aku ingat kau akan berubah tapi malangnya.
Tapi tidak.
So pathetic.

Kini, aku bahagia.
Aku baru sedar aku tidak perlukan kawan macam kau. Yang hipokrit.

Aku cuma ingin mengucapkan terima kasih atas persahabatan yang kau hulurkan
dan terima kasih atas kesakitan yang kau berikan.
Thank you so much.

Aku lebih gembira tanpa kau disisi aku.

xoxo,
nadnazarudin