the owner's :)
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 22, 2011

saya menyesal

Dear awak,

Saya menyesal dengan ape yang terjadi antara kita. 
Saya menyesal menukar kan our friendship to relationship. 
Saya bukan untuk awak. dan awak bukan untuk saya. awak kawan terbaik. 
Segala masalah saya share dengan awak, tapi sekarang. im losing you. 
Awak perkara yang terbaik pernah terjadi dalam hidup saya. thanks awak. 
Hope afta dis u will find the better person. 
Sampai mati saya akan ingat jasa baik awak. 
Last word, thanx kerana pernah menyayangi saya sepenuh hati awak. 
Saya bertuah sebab pernah jadi ratu hati awak ketika mase dahulu.

p/s :  Awak, ni our song. saya tak pernah bosan dengar lagu ni. Saya harap awk pun macam tu jugak.
Awak, if awak terbaca entry ni, saya harap awak maafkan saya. 



with love : nad nazarudin