the owner's :)
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

raja muhammad faliq farhan :D

‎From faliq :
1) How I met you: SMKTSW :) 4JAYA 2008
2) My first impression of you: chantek !

3) What I like about you: the way u smile and talk :)
4) Favorite memory with you: when i gave u the bracelet :)
thnx 4 being my frend . pas ney jarang jmpe da . but bfffffffS forever :) maafkn slh silap faliq selame ney . halalkn mkn mnum . n jgn amek aty dgn kata kata faliq yg terkasar or ape ape jea lah :) thnx again ♥


from me:
1) How I met you: yeah for sure SMKTSW. but in 2006. SKUAD ELIT. basuh kolam. 
2) My first impression of you: Talkactive & Caring :)
3) What I like about you: the way you protect me. haha :D
4) Favorite memory with you: the day in times square and when u give me the bracelet. haha thnx :)



p/s : dear faliq,
thnx for everything yg faliq pnh buat utk nad. tyme kite form4 sume. mmg kite sgt sgt rapat lagi lagi bile kite dance for merdeka tu. hee :) nad ingt afta balik dance kite mesti lepak2 dgn reyn & rizal. and for sure im the only girl yg lepak. haha
kejadian di TIMES SQUARE december 2008 tu pn nad still ingt smpai bile2. haha funny la. 
but im sorry if pnh break ur heart. really sorry eyh. 
and i still remember faliq buat bracelet tu ukur tgn RAI kn. haha mentang2 tgn nad & rai lebey kurang je. 
btw thnx for  this wonderful friendship.
faliq stdy rajin2 di uitm nnty ya. 
bff!